Čekejte prosím, váš požadavek se zpracovává

Důležité informace

Zvyšujeme zabezpečení transakcí v internetovém bankovnictví (publikované 13.09.2019 20:30:00)
Vážení klienti,
jak jsme vás již informovali v souvislosti se změnou Všeobecných obchodních podmínek, zvyšujeme zabezpečení transakcí v internetovém bankovnictví, jak nám ukládá zákon o platebním styku a nově platné právní předpisy. S platností od 14. září 2019 budete při potvrzení plateb a dalších žádostí zadávat kromě SMS klíče také vaše přihlašovací heslo.
Děkujeme za pochopení.
Garantovaná sazba (publikované 05.08.2019 13:00:00)

Wüstenrot Spořící účet nyní nabízí novým klientům výhodnou sazbu 1,7 % ročně garantovanou na celých 12 měsíců bez jakýchkoliv dalších podmínek. Stávající klienti mohou získat úrokovou sazbu až 1,7 % ročně, pokud zvýší zůstatek svého spořícího účtu. Nové prostředky budou úročeny navíc úrokovou sazbou ve výši 0,7 % garantovanou po dobu 12 měsíců. K základní sazbě 0,5 % ročně pak lze přidat ještě bonus za fixaci až 0,5 % ročně. Kompletní informace o akčním zvýhodnění najdete zde:
[1]https://www.wuestenrot.cz/sporeni/sporici-ucet#akce.

 

Při používání Internet banky dodržujte zásady bezpečnosti (publikované 28.05.2019 10:00:00)

Věnujte prosím pozornost zásadám bezpečného používání internetového bankovnictví uvedených v následující zprávě.

Česká bankovní asociace zastřešující činnost všech tuzemských bankovních domů připomíná hlavní zásady bezpečného používání internetového bankovnictví:

  • Do chytrých mobilních telefonů by měl klient instalovat pouze prověřené aplikace, speciálně ve vazbě na mobilní bankovnictví. Mělo by jít výhradně o oficiální aplikace pro iOS, Android a Windows Phone dostupné na aplikačních marketech.
  • Klient by měl otevírat pouze důvěryhodné e-maily od známých a očekávatelných odesílatelů. Pokud se jeví e-mail podezřele, je rizikové jej otvírat či pracovat s jeho přílohami nebo odkazy.
  • Klient by neměl zapomínat na to, že i chytré mobilní telefony by měly mít nainstalovanou antivirovou ochranu, jestliže je pro daný typ zařízení k dispozici.
  • Pokud bude mít klient jakékoli pochybnosti při přihlašování do online aplikace nebo při práci s bankovním účtem v internetovém rozhraní, neprodleně by měl kontaktovat klientskou linku své banky a konzultovat s bankovním poradcem další postup.

Více podrobností naleznete v souboru Zásady bezpečného užívání internetového bankovnictví, který najdete společně s dalšími dokumenty zde:
https://www.wuestenrot.cz/dokumenty#sporiciavkladove

Změna úrokových sazeb termínovaných vkladů (publikované 11.04.2019 16:00:00)

Vážení klienti,

dovolujeme si vás informovat o zvýšení úrokových sazeb termínovaných vkladů na 1 rok až 4 roky o 0,10 až 0,50% p. a. s platností od 15.4.2019.

Nový přehled úrokových sazeb naleznete na webové stránce:
https://www.wuestenrot.cz/dokumenty/urokove-sazby-sporici-a-vkladove-produkty

Ukončení podpory Windows XP (publikované 07.04.2014 11:46:11)

Vážení klienti,

od 8. dubna 2014 již není dostupná podpora pro operační systém Microsoft Windows XP, včetně automatických aktualizací a bezpečnostních záplat. Pokud budete Windows XP dále používat i po ukončení podpory, bude váš počítač zranitelnější vůči bezpečnostním hrozbám a virům. Z tohoto důvodu nedoporučujeme přistupovat do Internet banky z prostředí Windows XP. Bližší informace o ukončení podpory Windows XP a možnostech přechodu na novější operační systémy naleznete na stránkách Microsoftu:
http://windows.microsoft.com/cs-cz/windows/end-support-help

Více podrobností naleznete v bezpečnostních informacích pro klienty.

Při používání Internet banky dodržujte zásady bezpečnosti (publikované 13.11.2013 14:09:27)

Internetové bankovnictví čelí nové formě hackerských útoků. Ty jsou zacíleny na klienty a jejich mobilní telefony. Proto prosím věnujte pozornost zásadám bezpečného používání internetového bankovnictví uvedených v následující zprávě.

Česká bankovní asociace zastřešující činnost všech tuzemských bankovních domů připomíná hlavní zásady bezpečného používání internetového bankovnictví:

  • Do chytrých mobilních telefonů by měl klient instalovat pouze prověřené aplikace, speciálně ve vazbě na mobilní bankovnictví. Mělo by jít výhradně o oficiální aplikace pro iOS, Android a Windows Phone dostupné na aplikačních marketech.
  • Klient by měl otevírat pouze důvěryhodné e-maily od známých a očekávatelných odesílatelů. Pokud se jeví e-mail podezřele, je rizikové jej otvírat či pracovat s jeho přílohami nebo odkazy.
  • Klient by neměl zapomínat na to, že i chytré mobilní telefony by měly mít nainstalovanou antivirovou ochranu, jestliže je pro daný typ zařízení k dispozici.
  • Pokud bude mít klient jakékoli pochybnosti při přihlašování do online aplikace nebo při práci s bankovním účtem v internetovém rozhraní, neprodleně by měl kontaktovat klientskou linku své banky a konzultovat s bankovním poradcem další postup.

Více podrobností naleznete v bezpečnostních informacích pro klienty.